Z dalekobieżnych jeszcze znika Podhalanin, pomiędzy Kalwarią a Bielskiem.
TLK Wrocław - Rzeszów przez Kielce, Staszów i Tarnobrzeg
Bieszczady [?] od połowy 2013
Nie wiedziałem o przedłużeniu Kormorana - ale jeśli tak będzie to zmiana + bo przewiduję rozkład na odcinku tabeli 139 za dnia - trasa bardzo widokowa.będzie w sezonie jeździła przedłużona dzienna TKL Olsztyn - Bielsko Biała - Zakopane
Bardziej z PMK niż z PLK. Coś tam zapamiętałem z jakiegoś forum, ale teraz poszukałem dokładniej i znalazłem chociażby to:Skąd masz taką informację? Pozwól, że Ci nie uwierzę
Zmiana RJ to jak nazwa wskazuje...musi poruszać kwestie zmian obiektywnie, zarówno zmiany [-] jak i [+]chciałem ten temat poruszyć akurat w kontekście zamknięć a nie tego co otworzą.
Jeśli chodzi o Bieszczady czytałem o ukończeniu ze wskazaniem DO LIPCA 2013. Poza tym brałem pod uwagę deklaracje IC o wytrasowaniu pociągu sezonowego jeśli szlakowa poprawi się a na odcinkach z Jasła do Zagórza coś już w tym kierunku zrobiono. Linia z Rzeszowa do Jasła nie musi być przeszkodą bo IC z małą ilością spalinówek [na razie, nie wiem co zmieni się do wakacji 2013] prędzej zdecyduje się na maksimum jazdy pod drutem czyli Tarnów-Stróże-Jasło. Problemy na linii Rzeszów-Jasło mogą mieć za to wpływ na obiegi szynobusów i zwłaszcza sezonowe kursy do Łupkowa.Bieszczady [?] od połowy 2013
Nie uświadczymy pociągów Regio, ale Kalinką w ciepłych miesiącach będzie chyba można przejechać ? Chodzi mi o wagony krajowe.
No i słusznie mi nie uwierzyłeś bo IR z Przemyśla to jednak nie to samo co TLK z Rzeszowa. Pożyjemy - zobaczymy.
Zmiana RJ to jak nazwa wskazuje...musi poruszać kwestie zmian obiektywnie, zarówno zmiany [-] jak i [+]
Więc możemy i powinniśmy pisać tu o połączeniach zlikwidowanych oraz nowych i reaktywowanych.
Jeśli chodzi o Bieszczady czytałem o ukończeniu ze wskazaniem DO LIPCA 2013. Poza tym brałem pod uwagę deklaracje IC o wytrasowaniu pociągu sezonowego jeśli szlakowa poprawi się a na odcinkach z Jasła do Zagórza coś już w tym kierunku zrobiono. Linia z Rzeszowa do Jasła nie musi być przeszkodą bo IC z małą ilością spalinówek [na razie, nie wiem co zmieni się do wakacji 2013] prędzej zdecyduje się na maksimum jazdy pod drutem czyli Tarnów-Stróże-Jasło. Problemy na linii Rzeszów-Jasło mogą mieć za to wpływ na obiegi szynobusów i zwłaszcza sezonowe kursy do Łupkowa.
Dzisiaj pomyślałem jeszcze o możliwych zmianach w najbliższym rozkładzie - napiszę to tak:
Jeśli w najbliższym rozkładzie dojdzie do zamknięcia na czas budowy drugiego toru pomiędzy Radomiem i Warką [-] to być może część objazdów przez Dęblin wróci na ósemkę przez Pilawę-Czachówek [+] A to dlatego że:
#przepustowość jednotoru Pilawa-Stojadła może być ograniczona dla wszystkich TLK oraz IR od strony Lublina i jadących przez Radom
#to samo na odcinku Warszawa-Mińsk Maz. Co prawda tory są 2 [teoretycznie 2,5x większa pojemność niż jednotor]
ale dochodzą TLKi no i międzynarodowe w stronę Białej, Terespola, Brześcia i dalej. A także mnóstwo pociągów KM-2
#po linii otwockiej wszystkiego nadmiaru się nie puści, zwłaszcza żeby pogodzić to z kursującymi za dnia pociągami KM-7 i SKM Waw
#wolne sloty dla pociągów TLK na ósemce od Wawy do Radomia, można je zapełnić do Czachówka.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość